Emma on nyt saanut olla hoidossa keskeytyksettä, ei ole ollut kipeänä (toisin kuin minä joka olen taas keuhkokuumeen takia sairaslomalla). On ruvennut syömään hoidossa tosi hyvin! Syö aamulla pienen annoksen puuroa mukisematta, mikä on iso plussa koska ei ole puuroa kotona syönyt koskaan oksentamatta/oireitta. Lounaan ja välipalankin pistelee reippaasti. On myös ruvennut pukemaan hoidossa. Nyt haluaa pukea kotonakin, kiva :)

Mitään ihmeitä meille ei kuulukaan. Olen onnellinen siitä että Emma viihtyy hoidossa ja hoitotäti on hyvä. Olen vienyt Emman pieneksi jääneitä vaatteita hoitotädin tytölle. Ja olen itse ostanut Emmalle vaatteita työkaveriltani edullisesti. Mm Rukka välikausihaalarin sain kympillä ja Lassien talvihaalarin kympillä. Hyväkuntoisia molemmat, Rukka haalari priimakuntoinen.